Čitanje SEO studija slučaja je odličan način da naučite više o tome kako da radite uspešnu optimizaciju sajta za pretraživač. Umesto da proučavate teoriju i primenjujete je na sopstvenom sajtu u nadi da ćete postići rezultate, možete umesto toga da pogledate šta je neko drugi uradio uspešno.
U nastavku ćete naći ključne zaključke najboljih SEO studija koje postoje. Osim toga, s obzirom na to da se SEO konstantno menja, izabrali smo samo one koje su objavljene u poslednje dve godine.
Sledi lista studija slučaja u oblasti SEO optimizacije koje vam mogu pomoći da poboljšate rangiranje vašeg sajta.
SEO studija slučaja: Kako sam poboljšao organsku posećenost sajta za 652% za 7 dana – Backlinko
Blog Brajana Dina Backlinko je brzo postao jedno od mesta na koje se odlazi da bi se učio SEO. Na njemu se takođe nalaze brojne studije slučaja.
Ova studija slučaja je nastavak njegove cenjene Oblakoder tehnike. Evo njene suštine:
Shvatite šta je korisnička namera – koristite Gugl da bi razumeli za kakvim informacijama pretražioci tragaju (informacione, navigacione, komercijalne, transakcione).
Zadovoljite korisničku nameru – Pobrinite se da vaš sadržaj zadovolji korisničku nameru. Ovo možete da primenite i na nove objave koje planirate da imate ili poboljšanjem postojećeg sadržaja.
Optimizujte se za UX signale – optimizujte vreme koje osoba provodi na vašoj veb stranici, organiski CTR i stopu napuštanja stranice. Na primer, pomoću video snimaka, table sa sadržajem, kratkih uvoda, primera i odgovarajućih naslova.
Studija slučaja je puna skrinšotova i primera. Tako da ako želite da izvučete maksimum iz nje, predlažem da je pročitate u celini.
Kako da kreirate stranicu za prijavljivanje na mejling listu koja konvertuje 74,5% – Gotch SEO
Gotch SEO pripada Natanu Goču i riznica je zlata SEO saveta. Tek nedavno sam otkrio blog ali sam odmah postao obožavalac.
Sajt takođe ima brojne studije slučaja ali je ova moja omiljena.
Zašto?
Jer je stopa konverzije od 74,5 odsto ludačka! Normalno, 12 odsto je dobra meta ali tri četvrtine!?
Kako je to uradio? Evo koraka:
Zagrejte posetioce vašim sadržajem pre nego što ih pošaljete na stranicu za prijavljivanje na mejling listu.
Koristite retargetiranje reklama da biste nazad privukli one koji su ignorisali prvi put
Ponudite reklamni magnet/mito u zamenu za korisničko davanje svojih informacija
Neka vam stranica bude jednostavna, bez distrakcija, i direktna
Koristite naslove koji predstavljaju benefite za korisnika kako bi ste stvorili želju i nameru
Tražite samo neophodne informacije i učinite to direktno
Prilagodite vaše pozive na akciju da budu u okviru reklamnog magneta
Uključite signale poverenja kao što su vaš logo i disklejmer za GDPR saobraznost
Za još odličnog sadržaja, pogledajte ostatak bloga.
SEO studija slučaja: Proces od 6 koraka koji je generisao 150.732 poseta – Robi Ričards
Robi Ričard je onlajn marketing ekspert koji je podelio odlične savete na svom sajtu. Među njima je i ova SEO studija slučaja.
Kao što možete videti iz naslova, uspeo je da generiše impresivan broj posetilaca na klijentov sajt. Evo kako:
Sprovedite istragu ključnih reči kako biste otkrili teme koje su uvek tražene, potencijal ključnih reči, ključne reči koje su u vezi sa temom, i pitanja. Sprovedite temeljnu kompetitivnu analizu kako bi utvrdili za šta se možete rangirati u top 5 unutar sledećih 3 do 6 meseci.
Napravite najbolji postojeći sadržaj za vašu temu (vidi Oblakoder tehniku).
Postarajte se da štiklirate sve stavke on-page optimizacije. To uključuje stvari kao što su brzina sajta i optimizacija slika.
Napravite reklamni magnet i koristite ga da biste sakupili i-mejl pretplatnike.
Angažujte se u promociji sadržaja, na primer na Quora-i, forumima, društvenim mrežama.
Napravite beklinkove kroz obrnuti inženjering profila vaše konkurencije, iskorišćavajući jaz među linkovima, rezimee i izvorne stranice.
Uradite i ponovite.
Sve u svemu, većina se svodi na to da jednostavno radite solidan SEO posao. Međutim, đavo je u detaljima, tako da vas ohrabrujem da pročitate čitavu studiju slučaja.
SEO studija slučaja Gugl rangiranja: Koliko vremena treba da se rangira ključna reč – Bloggers Passion
Profesionalni bloger Anil Agarval upitao se koliko će vremena trebati da se nova ključna reč pojavi na prvoj stranici Gugla.
Кratak odgovor: 52 dana.
Dotični post je takođe generisao 5.500 poseta u roku od tri meseca i uspeo se rangirati za gotovo 70 drugih ključnih reči.
Evo šta je dovelo do ovih rezultata:
Istražite ključne reči sa fokusom na ključne reči sa dugim repom. Izaberite primarnu ključnu reč sa 1.000-1.500 mesečnih pretraga i brojem sekundarnih ključnih reči. Uključite ih na sva uobičajena mesta.
Napišite duže komentare na blogu, u ovom slučaju 4.000 reči. Saznajte više o optimalnoj dužini sadržaja ovde.
Izgradite povratne veze kroz sadržaj koji ih prirodno privlači, domet, gostinsko objavljivanje i komentarisanje.
Opet, ovo nije baš jedinstven savet. Međutim, u tome je stvar. Da biste se dobro pozicionirali na Guglu, unapred napravite istraživanje, kreirajte zaista koristan sadržaj, a zatim ga promovišite da bi se ljudi na njega povezali. Ovo je uspešna formula već duže vreme.
SEO studija slučaja: Кako sam povećala SEO saobraćaj za 600% u 24 meseca – WordStream
Ova studija slučaja, čudno, dolazi od strane anonimnog autora na blogu WordStream. Sajt nudi alate za unapređenje vašeg internet marketinga sa fokusom na PPC oglašavanje. Takođe objavljuju odličan sadržaj.
Autor je prošao od 20.000 mesečnih posetilaca do preko 100.000 putem optimizacije sadržaja.
Evo kako:
- Uradite detaljnu reviziju sadržaja. Identifikujte postove sa velikim potencijalom za obnavljanje i ponovno objavljivanje, kao i sadržaj koji treba da se ukloni. Ove poslednje preusmerite na druga sredstva na blogu.
- Obratite se osobama koje su se ranije povezivale sa sličnim sadržajem i pošaljite im visoko personalizovani mejl i zatražite linkove.
- Istražite ključne reči za buduće članke, pripazite da ciljate grupe ključnih reči umesto samo jednu. Fokusirajte se na redovno kreiranje vrednog, dobro optimizovanog sadržaja.
- Prođite kroz postojeći sadržaj i dodajte unutrašnje linkove sa optimizovanim oznakama za sidrenje.
Ova studija slučaja mi se učinila zanimljivom jer se uglavnom fokusirala na obrezivanje sadržaja i optimizaciju postojećih sredstava, a ne na pokretanje strategije od nule. Prečesto se ljudi fokusiraju samo na stvaranje novog sadržaja umesto da rade na onome što već imaju. Pogledajte kako povećati saobraćaj bez stvaranja novog sadržaja za više o ovome.
Studija slučaja pobede u lokalnom SEOu – SEMrush blog
SEMrush je jedan od najpopularnijih SEO alata koji postoji. Nije iznenađujuće da imaju odličan blog o svim stvarima za optimizaciju pretraživača.
Ova konkretna studija slučaja govori o tome kako dominirati u lokalnim pretragama. Кoristi primer lokalne taksi kompanije u gradu srednje veličine. Evo kako je autor poboljšao svoju lokalnu vidljivost:
Poboljšajte strukturu i izgled veb lokacija kako biste se fokusirali na svoje usluge. Na stranice usluga uvrstite naziv grada. Uvedite strukturirane podatke.
Кreirajte koristan sadržaj za turiste i druge potencijalne kupce, npr. informaciju o obližnjim aerodromima. Planirajte budući sadržaj.
Optimizirajte NAP (ime, adresu, telefonski broj) i položaj karte kako biste bili bliže centru grada.
Sve u svemu, studija slučaja naglašava razumevanje klijentovih potreba i donošenje odluka na osnovu toga.
Rezime svih SEO studija slučaja
Studije slučajeva su odličan način da stvari naučite na praktičniji način. One demonstriraju znanje sa stvarnim primerima i rezultatima. Iz tog razloga, one su sjajan izvor informacija.
Gore navedene studije slučaja za SEO pokazuju različite načine da se dobro kotirate u pretraživačima. Sažmimo ih još jednom:
Obavezno obavite odgovarajuća istraživanja kako biste razumeli svoju publiku, pronađite prave ključne reči, ciljajte prave ljude.
Uložite mnogo truda u svoj sadržaj tako da on daje vrednost, izgleda dobro i deluje dobro. Sadržaj dugog oblika često je najbolja opcija.
Štiklirajte sve stavke optimizacije stranica da biste izgledali dobro u pretraživačima.
Uključite se u promociju sadržaja kako biste izgradili linkove i doveli ih pred ljude.
Optimizujte postojeći sadržaj, a to može značiti i uklanjanje nekog od njih.
Nadamo se da ste pronašli inspiraciju u gore navedenom za poboljšanje sopstvene veb stranice. Ako imate dodatne resurse, voleli bismo da čujemo o njima!
Nick Schaferhoff je preduzetnik, mrežni trgovac i profesionalni bloger iz Nemačke.