4 ključna koraka za optimizaciju odredišne stranice

Vaša odredišna stranica ima jednu svrhu – pretvaranje posetilaca u potrošače.

Bez obzira da li postaju vaši potrošači ili članovi, sve započinje od vaše odredišne stranice.

Teško je ubediti posetioce da vam daju svoje mejl adrese ili da izvade svoje novčanike. U stvari, prosečna odredišna stranica ima samo 2,35% stope konverzije.

Pa kako napraviti svoju odredišnu stranicu da bude uspešna u ovom zasićenom svetu oglašavanja?

želiš biti prvi na guglu

Optimizacija odredišne stranice

Optimizacija vaše odredišne stranice jedini je način na koji ćete imati priliku da ostvarite prodaju. Optimizacija sajtova je sveobuhvatniji proces o kojem možete pročitati ovde.

Postoje 4 dela vaše odredišne stranice koji će povećati konverzije: ponuda, obrazac, poverenje i vizuelni prikazi.

Evo kako možete da optimizujete ove 4 oblasti vaše odredišne stranice.

  1. PONUDA

Vaša ponuda je osnovni deo vaše odredišne stranice. Bez dobre ponude, ni najlepša odredišna stranica ne može posetioca pretvoriti u pretplatnika ili kupca. Postoje dva elementa vaše odredišne stranice na koje ćete se fokusirati:

– Naslov – Pre nego što predstavite vašu ponudu, obezbedite dobro sročen naslov koji odgovara na najznačajnije pitanje posetilaca: ,,Kako mi ovaj proizvod može pomoći?“

Naslovom pokažite kupcu da bez obzira na posao kojim se bave, vaše preduzeće može zadovoljiti njihove ciljeve.

– Poziv na akciju – Da biste umanjili rizik od neprijavljivanja posetilaca, ponudite im besplatnu probnu nedelju.

  1. OBRAZAC

Obrazac se nalazi na odredišnoj stranici ili se pojavljuje nakon što kliknete na poziv na akciju.

Obrazac treba da učinite što jednostavnijim za korisnike vaših proizvoda.

Tražiti od nekoga da vam popuni obrazac, to znači da od njih tražite njihovo vreme pa i novac ukoliko kupuju vaš proizvod.

Na primer, ako kupujete knjigu preko nekog sajta, ne želite da popunite više od najneophodnijih podataka. Dodavanje previše pitanja zahteva previše vremena za popunjavanje.

      3.POVERENJE

Poverenje je presudno za kupovinu preko interneta.

Evo kako da poboljšate faktor poverenja na vašoj odredišnoj stranici:

  • Dizajn – ne stavljajte vrh vaše odredišne stranice u jednu paletu boja, a sledeći deo u drugu boju. Želite da se posetioci osećaju kao da su u vašoj virtuelnoj prodavnici. Proverite da li su fontovi ujednačeni, a slike autentične.
  • Relevantne ikonice koje ukazuju na poverenje – na primer: na vašu odredišnu stranicu možete dodati okvir za mesečnu pretplatu; možete rangirati gradove prema tome koliko su udaljeni od vas, tako što ćete odredišnoj stranici dodati ikonicu koja pokazuje koliko su korisnici udaljeni od vašeg preduzeća.
  • Autentične izjave – odredišna stranica sa izjavama i društvenim dokazima uliva poverenje publici. Možete uneti izjave i fotografije vaših prethodnih klijenata, kako bi se posetioci uverili u kvalitet vašeg poslovanja.
  • Pravila o privatnosti – poslednji faktor poverenja koji ćete dodati vašoj odredišnoj stranici su politika privatnosti i objašnjenje upotrebe kolačića na vašem sajtu.
  1. VIZUELNI PRIKAZI

Poslednja oblast za optimizaciju vaše odredišne stranice su vizuelni prikazi.

Da li ste znali da vizuelne informacije mogu usmeriti interesovanje posetioca ka najznačajnijem delu vaše odredišne stranice?

Veoma je bitno da pažnju posetioca usmerite ka odeljku sa najvišim prioritetom, kao što je to dugme za poziv na akciju. Dizajn vaše stranice je od velikog značaja za posetioca. Svi fontovi, boje, slike i kopije mora da se međusobno dopunjuju na vašoj odredišnoj stranici.

Zapamtite: slike nikada ne bi trebale da se nadmeću sa vašim pozivom na akciju, već bi trebale da ga podržavaju.

Jedini zadatak vaše odredišne stranice je da posetioce pretvorite u potrošače. Ako je stopa konverzije ispod 2,35% koristite ove savete za optimizaciju odredišne stranice kako biste nadogradili stranicu i privukli više klijenata.

Pročitajte još i: Izrada optimizovanih landing stranica.