Kako da znate da je vaša SEO agencija pravi izbor? Izabrati SEO agenciju nije jednostavno. Sledite naše savete u izboru SEO firme kako biste se popeli na sam vrh internet pretraživača.
Tražite SEO studije slučajeva i primere optimizacije za druge klijente
Zatražite primere sajtova koje su te agencije optimizovale i pozicije ključnih reči koje su njihovi sajtovi postigli. Ukoliko imaju dozvolu svojih klijenata i u tome ih ne sprečava ugovor o poverljivosti informacija, SEO agencija će moći da vam pokaže primere svoje uspešnosti. Na primer, SEO firma Spektrum kooperativa rezultat svoje uspešnosti pokazuje optimizacijom svog sajta za ključnu reč ’’prvi na Guglu’’, kao i uspešnim primerima optimizacije za svoje klijente – studijama slučaja.
U SEO optimizaciji ne mogu da postoje garancije, ali najbolje je izabrati agenciju koja ima za sobom uspešne primere. Količina saobraćaja na sajtu i rangiranost ključnih reči glavni su indikatori SEO uspešnosti ali, u slučaju da se radi o internet prodaji, treba obratiti pažnju i na povećanje prodaje, odnosno konverziju. U slučaju da povećani saobraćaj na sajtu ne dovodi do povećane prodaje, treba analizirati razloge zbog kojih se to dešava, putem statističkih alata koji se ugrađuju na sajt ali i direktnim anketiranjem kupaca.
Može li SEO agencija da garantuje uspešnost
Ne postoji precizan način da se utvrdi na kojem mestu će vaš sajt da se pozicionira po završetku optimizacije. Pretraživači ne otkrivaju precizan način na koji odlučuju zašto je jedan sajt bolji od drugog. Stoga kvalitetna SEO optimizacija treba, pre svega, da se drži onih standarda na kojima pretraživači jasno insistiraju, kao i iskustva u sprovođenju uspešnih optimizacija. Na taj način, može se garantovati da će pozicija vašeg sajta značajno da se poboljša, da će vaš sajt biti primećeniji i da će se na njemu povećati broj posetilaca. Na primer, Spektrum kooperativa garantuje klijentu da će slediti najbolje prakse SEO optimizacije i uputstva koje daju sami pretraživači. Po završetku, SEO optimizacije analiziraju se rezultati a zatim se u narednom periodu radi na daljem unapređivanju sajta kako bi se početni rezultati još više poboljšali.
Takav pristup je Spektrum kooperativi omogućio uspešnost u radu na optimizaciji sajtova svojih klijenata. Isto tako, prilikom same izrade sajta, za klijente koji još uvek nemaju sajt, najbolje je odmah investirati u skuplji ali kvalitetniji i optimizovaniji sajt. Klijenti Spektrum kooperative, ukoliko to žele, imaju priliku da se detaljno upoznaju sa SEO praksama koje ova programerska firma koristi ali i da dobiju objašnjenje kako SEO optimizacija funkcioniše i kakvi rezultati se mogu očekivati.
SEO agencija može da garantuje da će doći do tehničkog unapređenja sajta, poboljšanja u kvalitetu sadržaja, i do pozitivnog povraćaja investicije, ali ne i samu poziciju u pretraživaču. Spektrum kooperativa ugovara posao samo sa onim klijentima koje može da učini uspešnim, i uspeh može da se garantuje ukoliko postoji puna kooperacija klijenta, kao i omogućavanje veće kontrole nad svim aspektima klijentovog sajta, kao na primer sadržaju sajta, što opet zahteva veći budžet izdvojen za SEO.
Cena optimizacije sajta treba da se odredi prema onome koliko zauzvrat dobijate po završetku optimizacije u smislu povećanja saobraćaja na vašem sajtu, i, naravno, u povećanju prodaje. Samo se najpre uverite da SEO agencija koju angažujete može da napravi rezultate. Ukoliko je optimizacija sajta sprovedena pravilno doći će do povećanja poseta na vašem sajtu, kao i unapređenja vašeg biznisa. Nadamo se da smo vam pomogli u odgovoru na pitanje kako izabrati SEO agenciju.
Pročitajte još i: 10 najvažnijih faktora SEO optimizacije u 2019. godini.